2017. február 14., kedd

Gyorstalpaló 3. rész: Együtt élő bandák. (K-pop idézetek)

Ki kíváncsi arra mit éreznek idoljaink a csapatuk iránt? Mint tudjuk, aki benne van egy bandában az, amíg ki nem száll, szinte minden egyes percét a tagjaival tölti lévén, hogy egy helyen laknak, sokszor egy szobában. Egymás családtagjaivá válnak, segítik, ösztönzik és támogatják a másikat. Ebben a bejegyzésben összeszedtem néhány interjúban nyilatkozott, esetleg dalszövegben megírt "idézetet", hogy néhány tag hogyan is látja a helyzetét, hogyan is érez saját csapata iránt. Tehát ahelyett, hogy kifejetném nektek az ő érzéseiket, had fejezzék ki ők maguk:


"Amikor a többi tag nélkül vagyok, úgy érzem ötször szabadabb vagyok, de ugyan akkor ötször magányosabb is." - Jonghyun (Shinee)

"A mi barátságunk erősebb, mint másoké, mert mi ugyan azt a levegőt lélegezzük be, ugyan azt a gondolatot mondjuk ki és egy álomban élünk." - Jaejoong (JYJ)

"Mi egy olyan kapcsolatban vagyunk, ami meghaladja a családi érzéseket. Mi olyan fajta barátok vagyunk, akik nyiltan beszélnek egymással, mint a gyerek kori barátok." - Seungho (MBLAQ)

"Sosem tudtam mi az igaz barátság, amíg meg nem ismertem Luhant." - Sehun (Exo)

"Kilenc ember, akik különböznek egymástól, most eggyé váltak." - Sooyoung (SNSD)

Egy álom, amit egyedül álmodsz az csak álom. de egy álom, amit együtt álmodtok, az a valóság. - Yungguk (B.A.P)

"Fan: Van barátnőd?
Yoseob: Van, úgy hívják, hogy B2uty."

"Nekem csak a tagok vannak a szívemben."
Infinite, SungGyu

"Azt hittem egyedül vagyok, de megtanultam, hogy heten vagyunk,
Többé már nem mezítláb járok, a cipő, amit hordunk úgy nevezik: Bangtan."
- Suga (BTS)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése