2017. február 13., hétfő

BTS: The Most Beautiful Momentről - Idézetek

"Gyere be... Első alkalom a BTS-nél?"
- Dope (RapMonster)


Mivel az első Bangtan idézetes bejegyzés igen nagy népszerűségnek örvendett és a fiúknak azóta már kijött két új albumuk is, így úgy döntöttem összegyűjtöm ide nektek erről a két albumról is a legjobb szövegrészleteket.

A két album címe "The Most Beautiful Moment in Life Pt 1" és "The Most Beautiful Moment in Life Pt 2". A két albumot nevezhetjük iker albumoknak illetve egymás folytatásának.
Érdekessége az albumoknak számomra maga a cím. "A leggyönyörűbb pillanat az életben". Az ember valamilyen szinten pozitív érzelmeket várna az albumtól, még is mindkettő tele van fájdalmas, szenvedő, küszködő és hasonló negatívabb érzésekkel, szomorúbb számokkal... És pont emiatt lett ez az album is sikeres és elképesztő. A Bangtan lát valami gyönyörűt a fájdalmas érzésekben. Látja a fájdalomban a tanulságot, a békességet és valami fajta megváltást.
 Nem tud semmi jobban ráébreszteni az életre, mint maga a fájdalom. A spirituális gondolatmenetet tanítók, mint Buddha vagy Lao Tzu is megfogalmaz olyasmit, hogy "Az ember legnagyobb tanítója a saját szenvedése". Ezen keresztül tud az ember csak ráébredni Önmagára. Egy I Need U iterjúban nyilatkoztak is erről, amit rögtön megnézhettek alább.





Idézetek:

Még is mit művelek az életemmel? Nem fog újra eljönni ez a pillanat. Újra felteszem
 magamnak a kérdést: Boldog vagyok? Már tudom a választ: Igen, az vagyok!
- The age of blossoms (Suga)

Nem teheted ezt velem,
Az összes szavad olyan volt, mint egy maszk,
Elrejtették a valóságot, s darabokra téptek.
Belém fúródtak, az őrületbe kergetnek.
Gyűlölöm az egészet, vigyél magaddal mindent.
Gyűlöllek.
- I NEED YOU (J-Hope)

Sajnálom - gyűlöllek
Szeretlek - gyűlöllek
Bocsáss meg!
- I NEED YOU

Miért ilyen magányos ez a szerelem?
Miért én vagyok az egyetlen aki szenved?
Szükségem van rád!
Miért akarlak még mindig, ha tudom, hogy fájdalmat fogsz okozni?
- I NEED YOU (Jungkook)

Egy örök körforgás, miért térek vissza hozzád?
Egyre mélyebbre süllyedek, ezen a ponton már nem vagyok több, mint egy bolond.
Mindegy mivel próbálkozok, nem megyek semmire.
A szívem, az érzéseim mik nem hallgatnak rám.
Megpróbálom meggyőzni magam, ismét.
- I NEED YOU (Rap Monster)

Mondd, hogy ez nem is volt szerelem!
Nekem nincs hozzá bátorságom.
Add meg ezt, mint utolsó ajándékot,
Így soha nem mennék vissza hozzád.
- I NEED YOU (Jungkook)



Kiöntöm az italomat, de megtelik szomorúsággal,
Csak fel kellett volna adnom, miért vitatkoztam tovább?
- Hold me Tight (Rap Monster)

Utasítsd vissza a visszautasítást!
- DOPE

A média és a felnőttek mind azt mondják nincs akarat erőnk. Elítélnek, mint az árúkat.
Miért ölnek meg még az előtt, hogy kipróbálhatnánk magunkat? Miért lógatod a fejed és fogadod ezt már is el?
- DOPE (Rap Monster)

Kaphatnék egy kicsi reménykedést? Ébreszd fel a szunnyadó fiatalságot!
- DOPE (Rap Mon)

Ne kérdezz, mindig is ilyen voltam.
Magam sem tudom, hiszen Önmagam vagyok elejétől a végéig.
- Fun Boys (Jimin)

Mindent a magam módján akarok csinálni,
ezért csak hagyj lógva!
- Fun Boys (V)

Kit érdekel, én elégedett vagyok, oké?
- Funy Boys (Jin)

Cseszd meg a Chaneled meg az Alexander Mcqueenedet, cseszd meg a Ralf Simsonod
... Tudod mit akarok? Fehér polót, farmert és piros magasszárú Converst, ennyi!
- Copnvers High (Rap Monster)

Sokat sírtunk és nevettünk, de nagyon gyönyörű volt,
Nonhyeon-dong, 3. emelet, köszönöm!
- Move on (Rap Monster)

Körülöttem mindenki azt hajtogatta: Ne vidd túlzásba!
...
Onnantól kezdve nem tudott érdekelni, hogy mások hogyan fognak értékelni,
Úgy élek, ahogy én szeretnék. A saját utamat járom!
- Never Mind (Suga)

Ha visszamenni lehetetlenség, hát haladj előre,
Felejtsd el a hibádat, vagy tanulj belőle!
- Never Mind (Suga)

Nem mindig könnyű, hát vésd rá a szívedre,
Ha ütköznél, csak emlkedj a fellegekbe!
- Never Mind (Suga)


Az emlékeim olyanok, mint a kiszáradt virágszirmok,
Mind darabokra tört.
- RUN (V)

Ne gondolj semmire,
Ne mondj semmit, egyetlen szót sem,
Csak mosolyogj rám.
- Butterfly (Jungkook)

Félek, mert olyan gyönyörű vagy.
- Butterfly (Jungkook)

Ha elengedlek, elszállsz majd és összetöröd magad,
Megrémülök ettől...
Megállítanád ezt az időt, ha ez a pillanat elszállna?
Mivan, ha semmivé válik az egész?
Megrémülök attól, hogy elveszíthetlek.
- Butterfly

Pont olyan vagy, mint egy pillangó,
Messziről figyellek, mert ha megfogom kezed elveszítelek...
- Butterfly (Suga)

Az örök szerelmem szabad számodra, édes.
- Butterfly (Rap Monster)

Mint azok a száraz levelek, amik lehullottak és amik lehullanak,
Az én szerelmem is úgy omlik össze, erőtlenül.
- Dead Leaves

Én csak azt látom, hogy a kapcsolatunk elszáradt s üres, mint az őszi ég.
- Dead Leaves (Suga)

+


A boldogság nem valami, amit meg kell valósítanod,
Boldog lehetsz a folyamat megvalósítása közben is,
Valami lehet gyönyörű annak ellenére is, hogy van valami szörnyű.
Rap Monster

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése