2017. február 13., hétfő

A Bangtan dalokról. - Önbizalom tréningre fel!

A Bangtan dalszövegeiről:
Főként Rap MosnterJ-Hope és Suga szokták írni és kreálni a banda számait, bár néha a többiek is besegítenek egy két dalnál. Dalszövegeik többsége tele van rejtett és/vagy nyíltan felvállalt mondanivalóval. Céljuk, hogy dalaikkal: ösztönözzenek, provokáljanak, felébresszenek, rádöbbentsenek és tanítsanak. Azt akarják, hogy kérdőjelezd meg a világot és fedezd fel saját magadnak. Pont, amire szükség van a mai világban, hiszen a rendszer még mindig egy sémára próbál nevelni mindenkit. Ezek a dalok felsegíthetnek vagy épp felpofozhatnak, hogy nem jó irányban jársz. 
Tehát, ha Bangtant hallgatsz, mintha egy ingyenes önbizalom tréningen vennél részt. Ez az egyik oka annak, amiért ma a leghíresebb koreai bandák közé rangsorolják őket. Őszinték, hűek önmagukhoz és mindig tiszta szívükből alkotnak, rengeteg tudással és tapasztalattal a hátuk mögött. Véleményem szerint igazi úttörők. Érdemes hát követni a munkásságaik.

Önbizalom tréningre fel!
Bangtan Boys - idézetek:

"Míg ti srácok szórakoztatok, én feladtam az alvást az álmaimért."
 - Jungkook énekli (zene cím: We are bulletproof).

Mindenhol kettős mérce és ellentét van,
ezért le fogom győzni a belső korlátaim.
Másoknak jó céges kapcsolatai vannak...
- Suga (We are bulletproof)

Majd ha ott tartassz, mint én, akkor vethetsz rám követ.
- Jimin (We are bulletproof)


Hagyom az utálóknak, hogy utáljanak, ők úgyis mindig ezt teszik.
- Rap Monster (Born singer)

Minden pillanatban fogadalmat teszek, hogy nem veszítem el eredeti célom,
Hogy mindig önmagam maradok, hogy a régi énem ne szégyenkezzen.
- J-Hope (Born singer)

Én sose akartam egy lenni a sok közül, 
Nem akartam első se lenni,
Az egyetlen akarok lenni.
- Rap Monster (We on)

Billentyű harcosok, próbálkozzatok csak, Igen, nézzetek csak le,
Hisz a hobbim, hogy bebizonyítsam, tévedtek!
- Suga (We on)

Annyira fogok a siker útján előre haladni, mint amennyire lenéztél engem.
- J-Hope (We on)

A fiatalság csapdája ez:
A tüzes szívem vesztett a hideg fejemmel szemben.
 - Rap Moster (Road)

Valaki azt mondta, a művészet hosszú, az élet rövid,
De nekem már a művészet az élet, az élet a sport, csak csináld!
- Rap Monster (Road)

Nem élhetek ugyan olyan életet, mint mások, hát tűnj az utamból.
Azt mondtad még egy kicsit tartsak ki és hibáztassak mást.
De kérlek, ez nem az én stílusom.
- Rap Monster (Concept Tailer)

Minden, amit csinálsz, pontosan azzá tesz, akivé válnod kell. Igaz?
- Rap Mosnter (Concept Tailer)

Törtetőként kövesd az álmod!
Még akkor is, ha megtör. Jobb lesz!
Soha ne fordulj vissza!
- Jungkook (Tomorrow)

A napfelkelte előtt van a legsötétebb, de a hajnal még mindig előtted van.
A távoli jövőben sem fogod elfelejteni ezeket a mostani napokat.
- Jungkook (Tomorrow)

Az élet nem arról szól, hogy csupán létezzünk, hanem, hogy megéljük.
Ha mégis így élsz, akkor egy nap el fogsz tűnni.
- Rap Monster (Tomorrow)

Mi az, amiről álmodsz,
Kit látsz, mikor a tükörbe nézel?
Azt kell, hogy mondjam: Menj a saját utadon,
Még ha csak egy napot is élsz, csinálj valamit. Tedd félre a gyengeséget!
J-Hope (No more dream)

Állj! Kérdezd meg magadtól: mikor próbálkoztál utoljára erősen?
- Jungkook (No more dream)

Állj ellen a pokoli társadalomnak, bocsásd meg az álmot,
Kérdezd meg magadtól: milyen legyen az álombeli képed?
Legyél te a főtantárgya az életednek, távol az elnyomástól.
- J-Hope (No more dream)

Akkor vagy boldog, ha jó házad és autód van?
A szülők tényleg ettől lennének boldogok?
- Rap Monster (N.O)

Egy rossz lánynak tűnsz,
de belül egy még rosszabb lány vagy.
Ha elveszítessz, azt meg fogod bánni.
- Suga (Boy in Luv)

Milyen irányba kéne változnom? Feladom.
Játszunk fejben? Két felé csapjam a szelet? Nem tudom.
- Rap Mon (Boy in Luv)

Gyerekkorunkban még hősökről álmodoztunk,
Akkor még ugrottunk, hogy azok is lehessünk,
De felnőttünk és elmúlt az az idő,
Mégis szeretném visszatekerni az időt,
Oda ahol 10 évesen a kedvenc hősöm zenéjét énekeltem.
- Suga (Jump)

Találkozzunk, mikor a reggeli fények kinyílnak
és váljunk el, mikor elhervadnak. 
- RapMon (Just one day)

Egy kalandor vagyok, aki felfedez egy ismeretlen erdőt, melynek  neve, az hogy: Te.
Nagyra becsülök egy olyan remekművet, mint amilyen te vagy,
hisz már a puszta létezésed is művészet.
- Suga (Just one day)

Nem hiszem, hogy könnyen el tudnálak felejteni,
Önző lennék, ha azt kívánnám, hogy te is ugyan így érezz?
_
Még mindig te vagy az életem középpontjában.
- Rap Monster (Just one day)

Egy év eltelik, egy év újra eljön,
De te és én még mindig ugyan azon a dallamon járunk majd újra és újra.
- V (So 4 more)

Én vagyok a Sirius, jobban fénylek, mint más csillagok.
- J-Hope (So 4 more)

Hé, csajszi, most debütáltam, ez elég jó nem?
Kötöttem egy fogadást a világgal, hogy sikerülni fog e.
- Rap Monster (Coffee)

"Azt hittem egyedül vagyok, de megtanultam, hogy heten vagyunk,
Többé már nem mezítláb járok, a cipő, amit hordunk úgy nevezik: Bangtan."

"Akarok egy nagy házat, nagy kocsit és nagy gyűrűket,
De tulajdonképpen nincsenek nagy álmaim." 
- Suga (No more dream)

"Inkább meghalok, minthogy szenvedély nélkül éljek." - Jungkook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése