2016. december 17., szombat

Határozott kavalkád - egy művész sötét világa

Figyeld meg milyen hatást gyakorolnak rád a világok. Hol mondod azt, hogy ez nem az én világom? Hol mondod azt, hogy ezzel tudok azonosulni? Elgondolkodtál már rajta, hogy miért tetszik valami, vagy miért kelt félelmet benned néhány kép? Miért ítéled el, vagy fogadsz magadba könnyen dolgokat mások világából? Válaszold meg a kérdéseid, ne menj el mellettük. Ez az Önismeret. Nézd meg mások világát és értsd meg Önmagad.

Másodiknak unokatestvéremet, Regit kértem fel, hogy mutasson egy kis részletet a valóságából. Számomra nem idegen amit láttam, így érdeklődő figyelemmel követtem végig a képsorokat. Mindenképp egy érdekes rejtvény, amit csak a kiváltságosok fejthetnek meg. Regi világa számomra egy "határozott kavalkád". Mondhatnám úgy is, hogy ami nincs a helyén, az tökéletesen a helyén van. Erős, olykor durva véleménynyilvánítás, többnyire őszi és téli színek játszanak a képeken. Ez mellett a világ mellett biztos nem mész el szó nélkül, mindenképp mély hatást gyakorol. Szépségét és egyediségét a melankolikus, szokatlan hangulat nyújtja. Egy igazi művész, aki bátran szembe mer nézni a "sötét" oldallal.


-   Chapter 2  -

 Regi


régen
most






















c s i l l a g j e g y

Z e n e



Ahol már jártam.
Ahová mennék.




K A P C S O L A T O K




Egy részlet, ahogy a világot látom...

Amit olvastam.
h á t b o r r r z o n g a t ó
 "Igen, mások cselekedeteinek megfigyelésével,
talán felismered önmagad."
(anime - neon genesis evangelion)

Az ördög bújt beléd:

Személyek, akik hatnak rám:

Önkifejezés
1. külső (ruha) 2. belső (rajzok)


É v s z a k o k

félelem

Ha találkoznék a lelkemmel 


v a l l á s


Hangulatsor

Egy hely, ahol legutóbb jártam


End of the Chapter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése