2017. március 2., csütörtök

Ha meghaltam, remélem egy fa leszek, amit sosem vágnak ki. - Titanilla világa

Inner vvorld theme

Itt egy újabb belső világ vizsgálgatása. Ezúttal Titanilla, egy kedves ismerősöm, világa bontakozik ki néhány képben a blogon. Az előző univerzumokkal ellentétben az övét nem ismerem olyan jól, ám talán így könnyebb is leírnom milyen benyomások érnek, mikor végiggörgetek a képeken. Ami számomra rögtön feltűnik az a "vígjáték és dráma" finom váltakozása. Ez a fajta hullámzás jellemzi a színvilágot is: A könnyed, pasztell színek és a fekete harmonikusan olvad össze, így a kontrasztok többször elmosódnak és természetesen hatnak az erős és a gyengéd színek egymás mellett. Ha kulcsszavakat kell használnom hozzá: játékos, könnyed, érzékeny és szabad fűszerezve egy kis vadsággal.

Tegyünk kitérőt egy másik világban...

-   Chapter 3  -



 Titanilla




régen                                                           most


         












Szimbólum:
13 éves korom óta imádok mindent, ami punk, és én is annak vallottam egy időben magam… viszont később ez lecsengett külsőleg, bár zeneileg és érzelmileg ez olyan, amit nem lehet kinőni. Olyan vagyok, hogy ha lebontják a külső ártatlan héjamat, rájönnek, hogy belül igazából egy kitörni készülő vérvörös vulkán van. És ez így van jól, tudni kell meglepetéseket is okozni.

Zene



Egy momentum az életemből:
Ez az Összpróba táborban készült. Villámelőadásokat kellett csinálni és én azt adtam elő, hogy én vagyok Mária, aki rosszkor szülte meg a kis Jézust (tél helyett nyáron), és itt éppen rohanok József után mert elcsesztem.  




Utak . . .
 Ahová még mennék . . .



 K a p c s o l a t o k 
#grunge #writer #wanderer #daydreaming #lovessinging #weirdo


Mindenféle művészet, de legfőképpen az írás. Wannabe scriptwriter


i h l e t
Ha találkoznék a lelkemmel: az úgy nézne ki, mint a blogom.

Mocskosan szép.

Unokatesóm. (Ez a kép egy jelmezbálon készült).



évszak
Megdöglök olyan meleg nyár.

könyv
A gyermeki küzdelem jelenik meg benne, fűszerezve egy kis mágiával.
Egyik kedvenc könyvem. 
Kedvenc filmem a Csillagpor (a kedvenc íróm azonos című könyvéből készült- Neil Gaiman), Út Terabithia földjére, Tim Burton filmjei, Disney –Pixar- Dreamworks Szenthármasság művei, Így neveld a sárkányodat, mindenféle animék. 
Idézet: 

 Hangulatkép:

Már készülök… Block B Március 3, Green Day Június 18 


Ha meghaltam, remélem egy fa leszek, amit sosem vágnak ki. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése