2017. február 13., hétfő

BTS I need U - MV elemző

Április 29.-én a Bangtan Boys visszatért!
*KÁOSZ!*

Hogy J-Hope szavaival fejezzem ki magam: "A szívem... a szívem... úr isten."

 Kijött az új MV és az ARMY-K a képernyő előtt visítoznak és őrjöngnek, hogy a fiúk már megint valami egészen lényűgözőt alkottak.
Gyerekek... komolyan... valakit már a teasert is megihletett!

Ezért imádom az ARMY-kat... Nekem ez miért nem jutott eszembe? 

Na mindegy legalább Jungkookot megetettem sushival! 

Na most, visszatérve a lényegre, mikor ki jött az új MV természetesen nagy levegőt véve kattoltam rá és néztem meg visszafojtott lélegzettel, mert tudtam, hogy valami elképesztőt fogok látni. Ahogy sejtettem, nem volt elég egyszer megnéznem, hiszen annyi minden információ és rejtett tartalom van benne, amit több, mint 3 percbe összesűrítettek, hogy még vagy 3x megnéztem, (lassítva is, lol) hogy fel tudjam dolgozni az eseményeket. 
 Szerintem érdemes kielemeznem és átadnom az infókat, hiszen ezúttal itt nem holmi táncikálunk meg boldog vagy épp szomorúak vagyunk dologról van szó. 
 Ahogy néztem az oldalakat, többük ki is tette a klipet. Na most az egyiknél érdekes véleményt láttam, ami szerintem kisebb "tudatlanságra" utal vagy inkább nevezzük hanyagságnak a kijelentését.

Vélemény: 

A videónak nem sok értelme van, de a BTS új dala nagyon jó 

Én ezen a "A videónak nem sok értelme van" dolgon eléggé felhúztam magam és kommenteltem is, amiben leírtam az MV "nem sok értelmét"!
A komment:
Most nem kötekedésként, de a videónak épp az, hogy igen is nagyon sok értelme és jelentése van. A fiatalok mai problémáját próbálták benne megjeleníteni, persze ennek a problémának a fő alapja a szerelem és a következményei: elzüllés stb... Például V-nél a családon belüli erőszak, amikor az apa bántalmazza az anyát és először elmenekül, de a végén V megállítja az apát! J-Hopenál a gyógyszerek szedése függőségre utal, Jiminnél az öngyilkosság, ahogy a kádba fullasztja magát és a szorongás, amikor az ágyon összehúzza magát. Suga, Jin és Jungkooknál a feladás, a magány, az érdektelenség. Rap Monsternél az elzüllés, vandálkodás. És míg mutatják, hogy mikor egyedül vannak mennyire nehéz, közben bevágnak jelenetek, amikor együtt vannak és szórakoznak, meg jól érzik magukat együtt. A végén mind együtt vannak és boldogok. Tehát arra engednek utalni, hogy együtt mindent túlélnek... szóval szerintem sok értelme van. ^^

A kommentemet azóta persze még sok mindennel egészíteném ki, hiszen utána olvastam a dolgoknak és Jin és Suga jeleneténél folyton mutatják, hogy meggyújtják a gyújtót. Nos tulajdonképpen itt az történik, hogy Suga magára gyújtja a szobát (kivágott jelenet, amikor beolajozza a szobáját). Jin pedig fehér liliomot tesz a szobájába. Na most köztudott, hogy ha fehér liliom virággal rakod tele a szobádat, a virág elszívja előled az oxigént és álmodban meg is fulladhatsz az oxigén hiányától. Másrészről koreában a fehér liliom az élet szimbóluma és mikor felgyújtja, azzal utal a halálra. Tehát Jin is öngyilkos lesz. Jungkook autó elé veti magát. Jimin a kádba fullasztja magát. V a végén utalást engednek rá, mikor sír, hogy ő tulajdonképpen megölte azt a férfit a szobában. (Kivágott jelenet is van róla, hogy véres kézzel sír) J-Hope túladagolja magát a gyógyszerekkel.
Na de akkor mivan a mi Rap Monsterünkkel, aki miközben mindenki haldoklik, csak nyalja a nyalókáját?
(Felirat: Jimin megfullad, V meggyilkol valakit, 
Jungkook auto elé veti magát, Suga felégeti magát, J-Hope túladagolja magát. . .
És akkor ott van NamJoon (Rap Monster) NYALÓKÁVAL!)

Mivel koreában a cigizést ki kell cenzúrázni, így  a nyalóka jelképezi a cigarettát Rap Monster szájában. Mikor ki jött az original versio, láthatjuk is, hogy a nyalóka egyik jelenetről a másikra cigivé alakul.

Lenyügözve: 10/10

FIGHTING <3 b="">

Végül, aki még nem látta volna, vagy újra szeretné nézi, az itt megteheti:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése